سرزمین خیال

پرانتز باز مینویسم پرنده پرانتز را نمی بندم ! تا پرنده آزاد بماند.

سرزمین خیال

پرانتز باز مینویسم پرنده پرانتز را نمی بندم ! تا پرنده آزاد بماند.

سرآغازفصل

سلام این وبلاگ رو ساختم تا خاطرات و دردسرهای روزانه رو توش بنویسم خوشحال می شم اگه دوستان هم کمک کنن چون تازه به جمعشون پیوستم.  

ممنون. 

نظرات 3 + ارسال نظر
علی دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:27 ب.ظ http://soundtrack2010.mihanblog.com

_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___سایتت خیلی قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@


سلام دوست گلم.بهت خسته نباشید میگم چون وبت رو خیلی خوب طراحی کردی.

[دست][دست][دست][دست]

از خدا میخوام توی زندگیت پییروز وسر بلندت کنه.[لبخند][لبخند][لبخند][لبخند]

اسم من علی هستش.

[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

به منم سر بزن.خوشحال میشم.وب من کاربردیه حتما به دردت میخوره.

این ادرسشه:http://soundtrack2010.mihanblog.com

[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

تمایل دارم با هم تبادل لینک کنیم.[تفکر][لبخند][لبخند][لبخند]

منو با اسم کاملترین مرجع دانلود کتاب صوتی لینکم کن.

[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]

منم لینکت میکنم.[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

در ضمن میتونی توی گروه یاهوی من هم عضو بشی.

اونجا میتونی با اعضای گروه تبادل اطلاعات کنی.

[چشمک][چشمک][چشمک][چشمک][چشمک]

من و توهم میتونیم کاملا باهم اشنا بشیم.

این ادرسشه.http://groups.yahoo.com/group/soundtrack2010

بهت توصیه میکنم حتمآ عضوش بشی.[رضایت][رضایت][رضایت][رضایت][رضایت]

منتظرتم.بای.

[بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود]

باران سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:37 ب.ظ http://niayeshgah.blogsky.com/

موفق باشی !

فاطمه چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:22 ق.ظ http://ftmh.blogsky.com

سلام من رو که میشناسی اومدی وبم (رویایه خیس)من لینکت کردم با اسم هیچ کس بیا بازم نظر بده تا با هم تبادل لینک کنیم راستی دختری یا پسر/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد